Verslag VSU Evaluatie vergadering november 2018

Aanwezig: 4 bestuursleden, 10 effectieve leden 

Na de Crisisvergadering van 27 september hebben de mensen die toen aanwezig waren een try-out gekregen.

  1. Momenteel zijn er slechts 3 van de 11 actief. Hierdoor kan de app niet voldoende getest worden en in vergelijking met Google Ads is dat niet haalbaar volgens Jellis. Jellis wil een samenwerking met KBC / InterPartners / AG Group.
  2. Jellis stelt voor dat VSU gerust mag overnemen, maar de moeilijk is om iemand te vinden die bereid is vrijwillig 24/24 telefoontjes aan te nemen tegen € 15/u + Google Ads.
  3. Men argumenteert om niet het gevecht aan te gaan met de malafide slotenmakers via Adwords, want dat is uiteindelijk ondoenbaar en niet vol te houden, maar om de VSU bekender te maken. Enkel Erkende slotenmakers. Maar eerst zou er een nieuwe naam en logo moeten komen die veel sexier en aantrekkelijker moet zijn dan de huidige en volgens velen oudbollige naam VSU, waar uniformiteit en speelsheid een belangrijke rol zal moeten spelen.
  4. VSU zou inzetten op Google Ads, Facebook, maar ook kanalen zoals Radio en TV. 
  5. Er wordt een enquête met vragen opgemaakt. Jellis zal die in een VSU doc gieten. Xavier zal dit dan doorsturen naar de leden om dit in te vullen. Enquête zal online zijn.

Conclusie van deze avond: VSU moet meer sexy en aantrekkelijk gemaakt worden. Jellis zal met Lockhero zijn eigen weg opgaan. 

Evaluatievergadering VSU, 8 november 2018, Sint-Niklaas

Verslaggever: Xavier Goegebeur